Hästarna - 19/9-22/9

19/9: Mamma och pappa red. 
20/9: Åkte till stallet tidigt då jag slutade vid lunch, jag red Rico och pappa red Valle. 
21/9: Jag och mamma red ut långritt till Bröta och fikade med en som vi känner på lösdriften. Vi var ute i 3h och red i alla gångarter. Rico skötte sig fint att både sitta upp hemma och sitta upp på bröta där han i princip aldrig varit förut.
22/9: Vi tog det lungt idag eftersom de hade varit ute så länge igår. Jag och pappa skrittade en sväng, provade att följa en liten stig upp i skogen som bara slutade mitt i ingenstans innan ett stup, så vi satt av och ledde ner dem för backen igen. Sedan gick vi upp för monsterbacken och bröt söner/vek undan grenar som hade växt igen hela backen upp. Så nu när vi rensat lite där går det förhoppningsvis att rida där igen. Nu ser man i alla fall vägen framför sig i backen :P 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0