Utkast

Bloggen har legat lite halvt nere som ni säkert lagt märke till. Försöker verkligen komma tillbaka till rutinerna med bloggandet, och jag hoppas att jag snart kommer få ordning på allt så jag kan uppdatera som vanligt igen. Detta har hänt: 
 
* Vi har börjat lägga in halm till hästarna för att se om det funkar för dem att stå på halm. Rico tycker halmen är jätterolig och han står gärna och pillar i den, Valle däremot verkar inte bry sig alls. 
 
 
* Hästarna står fortfarande ute dygnet runt i sommarhagarna, med (stödfodring) fri tillgång på hö. 
 
* Ricos ballongmage (gräsmage) håller sakta men säkert på att bli en vanlig mage igen. 
 
 
 
* Ikväll ska jag till grönan på Oskar Linnros konserten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0