Ryttarträning och jobbsökande

I måndags tränade jag ben på gymmet, med mycket knäböj som även innefattar mage. Sedan gjorde jag även den sneda plankan efterråt för att få in lite extra ryttarträning i passet. 
 
Igår tog jag en vilodag från gymmet då jag behövde gå runt och söka jobb. Jag lyckades söka hela 13 butiksjobb! :D Nu är det bara att hålla tummarna. 
 
Idag har jag bokat ett core-pass kl 18, och innan det ska jag träna lite mage och rygg så att jag är klar att åka hem direkt efter passet sen. Jag ska nämligen på första studentskivan ikväll! :D 
 
Vi hörs snart! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Divorce your horse

Vad många jobb du har sökt, håller tummarna för dig :)

Svar: Tack! :D
Madde Andersson

2015-04-15 @ 15:23:03
URL: http://divorceyourhorse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0