Pay and Ride

Det är så härligt att se statistiken växa så pass snabbt och gå tillbaka till hur den var innan blogg-pausen! Det är så bra motivation för mig.
 
Jag bläddrade tillbaka lite bland de senaste blogginläggen och insåg att jag nog inte berättat att jag och Rico är anmälda till en pay and ride redan den 12 April! Det blir en LB:1, vilket är en bra förberedelse och en chans att checka av allt inför den lokala tävlingen i Linde den 2 Maj. På pay & ride´n kommer vi prova att rida igenom programmet och få feedback från domaren, som jag sedan får 3 veckor på mig att analysera och jobba vidare med innan Linde. 
 
Idag beställde jag även ryttarlicens till mig. Ricos licens beställer jag senare för jag behöver hans passuppgifter som är i Örebro haha.. Anyway, det slog mig att jag är SENIOR nu. Senast jag beställde en ryttarlicens var 2011 när jag var en liten plutt och behövde bara betala 200 kr per år, och nu kostar det plötsligt 750. Det gjorde lite ont i plånboken, men jag är fruktansvärt taggad på det här årets tävlingar! 
 
 
 
Insåg nu i mitt bloggande att jag inte har några bilder på mig och Rico på skoldatorn så gav mig ut på google för att leta lite gamla bilder att fylla inläggen med, och tanken bara slog mig att OJ vad vi har varit med om mycket, jag och Rico. Vi är inne på vårt 5:e år tillsammans och det är helt sjukt vad vi har gjort grejer under dessa år, och vad han har gett mig mycket. Allt från goda minnen till ett riktigt tjockt lager skinn på näsan. ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0