Pladder

Blir lite mindre bra uppdatering numera, det är mycket med Rico, mycket i skolan, hundarna har vi ju också (och katten man han tar kanske 10min om dagen med att fylla på mat, tömma lådan, släppa in och ut honom hela tiden osv :P Inte så mycket tid alltså !).

Det där FYS-inlägget tog ett litet tag för mig att skriva därför hann jag inte med så mycket mer igår ;)

I alla fall, det var ju hoppning igår - Lina Arvidsson kom till Enliden och höll lektion för mig och två till. Läs mer om det här.

Idag blir det också hoppning, det blev lite tokigt planerat bara för nu blir det 2 hoppträningar efter varandra, sedan en dressyrträning (mamma rider) på onsdag !

Aja, efter det får han i alla fall rida ut i två dagar, sen ska vi väl tömköra på lördag och jag ska eventuellt rida dressyr på söndag, är inte bestämt ännu. Det är ju brandövning då så det kanske krockar ? :o

Mycket snack lite verkstad eller vad man brukar säga, jag ska till skolan nu så vi hörs senare ! :)

Kommentarer
Postat av: emily

Sv: yes :-)

2011-10-04 @ 20:40:44
URL: http://emilyojulius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0