Rätt svar

Här kommer det rätta svaret angående filmen i detta inlägget.

Rico vart lite ilsk på mig när jag fattade galopp efter stoppet på hinder nr 4 (vitt räcke med händer på) så han kickade där så stigbygeln hoppade in på foten på något sätt, den åkte bak och hade vinklats på något sätt så den fastnade :S Så bad en tjej ur hinderpersonalen som stod hyfsat nära att hjälpa mig få loss den. Hon fick dra lite i den men det gick :)

Tycker det är riktigt läskigt faktiskt när stigbygeln fastnar sådär ! Har aldrig hänt mig förut att den fastnat, men vill inte ens tänka på om han skulle dra iväg utan mig där ... Usch.

Men det löste sig och jag red vidare, kommer väl grubbla hela livet över hur den faktiskt kunde fastna sådär ^^ Får väl bara hoppas att det inte händer någon mer gång ! :)

Ingen som gissade rätt men Emma och Sofia/Kanin listade ut att det hade med stigbygeln att göra i alla fall :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0