Full rulle

Jag gillar att leva så som jag gör nu. Alltid finns det saker man skulle vilja ändra på eller förbättra, men jag gillar själva grejen att det är full rulle från morgon till kväll. Att åka till stallet efter skolan gör att man piggnar till lite faktiskt. Jag trodde i slutet av sommarlovet att det skulle kunna bli rätt jobbigt med långa skoldagar och flera timmar i stallet på kvällarna, men jag gillar det faktiskt! Och att lägga in träning + äta rätt känns så himla bra. Man mår bättre, blir piggare och gladare och förhoppningsvis kommer jag märka skillnad i ridningen så småning om :D
 
Min dag idag såg i alla fall ut såhär: 
Frukost, duscha osv, skolan, hem, äta, stallet, rida, hem, äta, träna, duscha, äta, blogga. 
 
De dagar då jag börjar sent så tränar jag på morgonen istället vilket känns bra, så kan jag få lite tid "över" på kvällen. Titta på tv, blogga, plugga osv. Jag hade velat  få in lite mer regelbunden bloggning under fler tillfällen på dagen men jag tror det löser sig när jag börjar vänja mig vid mina nya rutiner. 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv; Och det var de också! ;)
Kram

2013-08-28 @ 06:41:47
URL: http://summerdayrain.blogg.se
Postat av: Jossan - Ljusdalsryttarna

Gör du designer? :)

Svar: I mån om tid gör jag det! Du kan mejla [email protected] om du är intresserad och vill veta mer :)
Madde Andersson

2013-08-28 @ 20:37:44
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0