Ryttarträning 5/8

Har kommit tillbaka nu från en timmes pw i skogen med vovven. Har ännu inte hittat någon bra "10km-runda" här i Stockholm, men följde en av vandringslederna i skogen och gick 5,5 km i alla fall. Pausade lite när vi kom till grusplanen, så kastade jag lite boll till Önska. Hon sprang och hoppade som en liten loppa över planen haha, hon flåsar fortfarande här hemma. Det är såå varmt! 
 
Ryttarträningen har legat lite nere nu ett tag, har såklart gått mina promenader ändå men styrketräningen har inte blivit av :/ Väntar fortfarande på att få mitt personliga träningsprogram, kommer bli mycket mer motiverad när jag får börja med det! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa Björkström

Att du orkar vara ute i denna värme! Man smälter ju bort ;)

Svar: hahaha jaa jag brukar inte gilla värme, men när man tänker på vintern som kommer snart så passar man ändå på att njuta lite av att inte frysa ansiktet av sig :P
Madde Andersson

2013-08-05 @ 16:54:41
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se
Postat av: Kajsa

Så fina hundar! :)

Svar: Tack! :)
Madde Andersson

2013-08-07 @ 01:00:35
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0