Träningsvärk

Idag har jag en sådan träningsvärk i hela kroppen! Dels tack vare idrottslektionen igår morse, sedan även ridningen på kvällen och den lilla springturen efter stallet. Som tur är behöver jag inte röra mig så mycket idag. Jag var bara en sväng på skolan för utvecklingssamtal och satt och pluggade lite till lunch sedan åkte jag hem igen. Det blir dock väldigt mycket plugg både idag och imorgon, och på lördag och söndag. Sedan är jag fri! 
 
Sålänge jag inte rör mig.. så känner jag mig riktigt sugen på att träna. Men jag tror jag tar det ganska lugnt idag och tränar imorgon isåfall. 
 
Jag gillar ändå att ha träningsvärk, det betyder ju ändå att träningen gett något. Sedan borde jag bli bättre på att stretcha men det är en annan femma ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0