Styrketräna

En sak som är riktigt jobbigt med att bli sjuk (utöver att man blir sjuk, haha) är att man helt kommer av sig i sin träning. Innan styrketränade jag regelbundet flera gånger i veckan. Då jag har sovmorgonar i skolan, dagar jag var stallledig på kvällarna + ibland på kvällarna efter stallet. Man kommer ju helt av sig när man inte rör sig ur fläcken på en vecka. 
 
Imorgon ska jag nog försöka hinna styrketräna lite innan skolan. Alternativt bara gå en rask promenad med hunden för att mjukstarta lite (jag är väldigt lat egentligen).
 
 

Kommentarer
Postat av: ina

Hej! Först vill jag bara säga att jag älskar älskar älskar din blogg och menar det verkligen! Och sen till en fråga skulle du vilja hjälp mig med en bloggdesign? Skulle betyda oerhört mycket då jag letar efter någon som gör gratis då jag inte har råd att köpa mig en design och du är grym på att designa så skulle bli sjukt glad om du kunde hjälpa mig!! :D

Svar: Tack så mycket!! :D roligt att höra! Jag hinner inte göra gratis designer längre då efterfrågan såklart blir himla stor då. Möjligt att jag kan göra någon enstaka ibland på lov och liknande då jag inte har lika mycket att göra. Mejla isåfall [email protected] :)
Madde Andersson

2013-09-19 @ 17:09:56
URL: http://iinahagstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0